HTML

Tetszik?

Kék elefánt

Küldd be te is az írásodat az elmelkedem@index.hu-ra!

Ennyien jártatok itt


widgeo.net
widgeo.net
widgeo.net
widgets

2011.07.06. 03:50 DwightMcCarthy

aranyos vagy....

Izééé...aranyos vagy meg minden ,tetszel is, de nem akarok komoly kapcsolatot most. :)
Bazmeg megint ez van..... megint, hogy az a .....
Nyugi haver, gyújts rá és hagyd a picsába.

Rágyújtottam de nem nyugszom meg. Dolgozik a düh meg a csalódottság, ma se fogok 3előtt elaludni.
Fasza. Mikor úgyérzem hogy valakit tényleg el tudnék képzelni magam mellett megszólal a riadócsengő és fénysebességgel távolodok a kapcsolattól.
Kurva jó.
Hogy mindig ez van. Nem akar kapcsolatot. Jóban vagyunk de nem akar többet. Minden oké lenne de 150km-re lakik.
Elegem van.
Utálok egyedül lenni, kéne egy társ akivel meg tudom osztani a gondjaimat és az örömeimet, meg hogy éppen milyen kedvem van. Akihez oda lehet bújni, átölelni és a mellével a kezemben elaludni, mert annál nincs jobb. Vagyis van de arról nem írok postot. Volt másfél évem amíg ez megvolt.
És kurvára hiányzik. Nem az exem, rajta túlvagyok (kopp-kopp-kopp), hanem hogy legyen valakim. Nem értem. Állítólag jóképű vagyok, van dumám, tetszem a csajoknak. És mégis, mégis baszki ha többet akarok egy (két-három) éjszakánál ez van. Lehet hogy kéne egy új merci.
Nemtudom. De ez így nem jó, Nagyon nem jó. Emlékszem milyen volt mikor reggel mellettem ébredt az akit szeretek, aki mellett éjjel elaludtam, akivel beszélgettem (milyen homár szöveg ez???), akiben megbíztam.
Hülyegyerek hajnali 3:40 van fejezd be, idd ki a maradék másfél deci whiskey-t , nyomd el a cigid és feküdj le aludni.
Szóval befejezem, kiiszom a maradék redlabelt, elnyomom a cigit ami úgyis a körmömre égett már és lefekszem aludni.....

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (5/5)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elmelkedem.blog.hu/api/trackback/id/tr63043162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DwightMcCarthy 2011.07.06. 03:58:27

picit vulgáris lett, akit zavar attól elnézést kérek (vagy nem, ezt nem lehet szépen megfogalmazni , és ezt is én írtam....)

gébence · http://soraim.blog.hu 2011.10.09. 17:21:02

:| Azért remélem, kialudtad.
Nyalóka Zöld

Névjegy létrehozása
süti beállítások módosítása