HTML

Tetszik?

Kék elefánt

Küldd be te is az írásodat az elmelkedem@index.hu-ra!

Ennyien jártatok itt


widgeo.net
widgeo.net
widgeo.net
widgets

2011.05.30. 17:06 zöld nyalóka

Rohad-e a gyümölcs?

 "Bármilyen félelmet legyőzhetsz, ha ezt az elmédben elhatározod. Emlékezz arra, hogy a félelem sehol máshol nem létezik, csak az agyban." Dale Carnegie

 

Kívülről mindegyik gyümölcs olyan tökéletesnek tűnt. 

Szinte rám mosolyogtak, megmutatták a fényüket, a tökéletes külsejüket. Elvettem az egyiket, sokáig próbáltam leszedni róla a szúrós héját, de masszívan ellenállt. Visszatettem, hiszen ott az a másik azt ígérte, hogy ő vele nem lesz gond. A héja szinte magától levált, de csak azért, mert belül el kezdett már rohadni.

Azt gondoltam magamban, hogy nincs is szükségem most már ilyenekre, csak a szomorúságot és a bajt kapom tőlük.

El is indultam hát kifele a konyhából egymagamban, aztán meg kellet, hogy álljak… nahát, ő mit keres itt? Amikor nem is kerestem?

 

Lehet, hogy meggondolatlanság, de azt gondoltam magamban, hogy szükségem van rá, hiszen a vidámságot és a boldogságot kapom tőle.

Izgalommal és félelemmel vettem magamhoz...

 

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (0/5)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elmelkedem.blog.hu/api/trackback/id/tr882943789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyalóka Zöld

Névjegy létrehozása
süti beállítások módosítása